• +38 066 7330343
  • ekotox(at)ekotox.com.ua // 03110, Kyiv, Solomyansky district, Pirogovsky str. 19/6, Україна

ІНТЕРНЕТ-ПРОДАЖ ТА РЕКЛАМА ХІМІЧНИХ РЕЧОВИН

Хімічні суміші та продукція, віднесена до категорії небезпечних, повинні відповідати новим вимогам для інтернет-продажів, а також відповідати інформаційним вимогам при рекламі продукції. Нові вимоги є наслідком оновленого регламенту CLP, який спрямований на підвищення безпеки користувачів та споживачів, а також на адаптацію до технологічного прогресу та мінливих форм реалізації продукції.

Кожен виробник, дистриб’ютор і продавець повинен приділяти особливу увагу змісту оголошення про хімічний продукт та його рекламних і маркетингових матеріалів.

РЕКЛАМА – стаття 48 Положення про CLP

Кожна реклама речовини або суміші, віднесеної до небезпечних, повинна містити:

  • піктограма небезпеки,
  • сигнальне слово,
  • клас небезпеки,
  • небезпечні фрази.

Слід акцентувати увагу на тому, що реклама може здійснюватися з використанням різних каналів інформаційного потоку. Таким чином, кожна форма реклами: преса, інтернет, мобільна або реклама в громадських місцях повинна містити вищезазначені елементи для продукту, що класифікується як небезпечний. Також брошури, каталоги та маркетингові матеріали, які є частиною реклами товару, будуть підпадати під вищезазначені вимоги.

ОНЛАЙН-ПРОДАЖ – стаття 48a Регламенту CLP

 

Суб’єкти господарювання, які розміщують небезпечні речовини та суміші через інтернет, повинні надати елементи етикетки, перелічені в статті 17 Регламенту CLP:

  • найменування, адреса та номер телефону постачальника,
  • номінальна кількість цієї речовини або суміші,
  • ідентифікатор товару – UFI,
  • піктограми,
  • сигнальні слова,
  • заяви про небезпеку – Н словосполучення,
  • попереджувальні заяви – П фрази,
  • Додаткова інформація.

 

Це можна зробити або додавши чітке і розбірливе фото частини етикетки товару, або включивши необхідну інформацію в рекламу і опис товару.

Планові перевірки:

У 2025 році інспекції заплановані в рамках проєкту REACH-EN-FORCE (REF)-13. Їхня мета полягатиме в тому, щоб перевірити, чи хімічні речовини, що продаються в Інтернеті, відповідають обмеженням REACH, а також чи містять етикетки сумішей та їхні онлайн-пропозиції відповідну інформацію про небезпеку та ризик, пов’язаний із продуктом.