Хімічні суміші та продукція, віднесена до категорії небезпечних, повинні відповідати новим вимогам для інтернет-продажів, а також відповідати інформаційним вимогам при рекламі продукції. Нові вимоги є наслідком оновленого регламенту CLP, який спрямований на підвищення безпеки користувачів та споживачів, а також на адаптацію до технологічного прогресу та мінливих форм реалізації продукції.
Кожен виробник, дистриб’ютор і продавець повинен приділяти особливу увагу змісту оголошення про хімічний продукт та його рекламних і маркетингових матеріалів.
РЕКЛАМА – стаття 48 Положення про CLP
Кожна реклама речовини або суміші, віднесеної до небезпечних, повинна містити:
- піктограма небезпеки,
- сигнальне слово,
- клас небезпеки,
- небезпечні фрази.
Слід акцентувати увагу на тому, що реклама може здійснюватися з використанням різних каналів інформаційного потоку. Таким чином, кожна форма реклами: преса, інтернет, мобільна або реклама в громадських місцях повинна містити вищезазначені елементи для продукту, що класифікується як небезпечний. Також брошури, каталоги та маркетингові матеріали, які є частиною реклами товару, будуть підпадати під вищезазначені вимоги.
ОНЛАЙН-ПРОДАЖ – стаття 48a Регламенту CLP
Суб’єкти господарювання, які розміщують небезпечні речовини та суміші через інтернет, повинні надати елементи етикетки, перелічені в статті 17 Регламенту CLP:
- найменування, адреса та номер телефону постачальника,
- номінальна кількість цієї речовини або суміші,
- ідентифікатор товару – UFI,
- піктограми,
- сигнальні слова,
- заяви про небезпеку – Н словосполучення,
- попереджувальні заяви – П фрази,
- Додаткова інформація.
Це можна зробити або додавши чітке і розбірливе фото частини етикетки товару, або включивши необхідну інформацію в рекламу і опис товару.
Планові перевірки:
У 2025 році інспекції заплановані в рамках проєкту REACH-EN-FORCE (REF)-13. Їхня мета полягатиме в тому, щоб перевірити, чи хімічні речовини, що продаються в Інтернеті, відповідають обмеженням REACH, а також чи містять етикетки сумішей та їхні онлайн-пропозиції відповідну інформацію про небезпеку та ризик, пов’язаний із продуктом.